22.2.09

Lempityhmin biisi (viidakkoreggae)

Tarzan bundolo! Olen tohtori Livingstone, otaksun
Soitan aina kahdesti, olen vissiin postimies
ei saa kysyä ikää, ai oot jo niin vanha
yrititkö iskeä itseäsi, no ei onnistunut
sori, mä en tiennyt että mä oon jo varattu.
Tee musta ilkkis
tahdon olla sun pilkkis
ai mun atomeja kivistää
tykkäsitkö siitä säteilystä
nyt ei ole aika muistelun
on aika rullaluistelun.
Vaihdetaanko nimiä, no oo sä välillä minä
mikä on sun lempityhmin biisi, no astrogirl
mitä mä laitan päälle, no laita lannevaate
miltä mä näytän, no katso peiliin
tanssitaanko, no tanssi sinä niin mä katson.
Tee musta ilkkis
tahdon olla sun pilkkis
selkäreppuun satoi pipona
ei ollut aikaa totella
kirjani aihe on
olen väärässä.
Kreegah bundolo! Cheetah, mihin pistit veitsi?
Ota iisisti, apinain kuningas, se on vaan hattu.
Tee musta ilkkis
tahdon olla sun pilkkis
ai mun lautta lähti jo
se on aika rajua
pistä takki päälle
ja kaikki on ok.
Livingstone ja Tarzan edustaa! Suoraan Afrikan sydämestä!
(loppuu Tarzan-huutoon: oli eli ei... eli eli eli ei)

Ei kommentteja: