29.6.08

En ole ajatellut sinua yhtään (antirakkauslaulu)

Iloinen surfpoprallatus. Hänelle, joka arvostaa makaaberia huumoria.

Ei mua kiinnosta kertoa
miten on aamu lähtenyt käyntiin
tai miten on päivä mennyt
eikä se kuulu sulle mitä
suunnitelmia on illaksi
ja turhaan kyselet missä mennään
sun kanssa ei yhtään missään.

Olet minulle yhdentekevä
olemassaolosi ei liikuta minua
pätkääkään en välitä mitä
sinulle kuuluu tai mitä teet nykyään.
En ole ajatellut sinua yhtään
kirjeesi eivät merkinneet mitään
muistelmissani ei tule olemaan
sinusta sanaakaan.
Nimesi ei soita kelloja
kasvosi eivät tunnu tutulta
sinussa ei ole minulle mitään
silmäsi ovat kuin muutkin silmät
sydämeni sykkii tasaisesti
meistä ei tule edes ystäviä.

Olet minulle yhdentekevä
olemassaolosi ei liikuta minua
pätkääkään en välitä mitä
sinulle kuuluu tai mitä teet nykyään.
En ole ajatellut sinua yhtään
kirjeesi eivät merkinneet mitään
muistelmissani ei tule olemaan
sinusta sanaakaan.

Ei kommentteja: