7.1.09

Tule kanssani jos haluat elää (hempeä laulu)

Mikä silmiäsi vaivaa
miksi itket, en ymmärrä
olen tappokone tulevaisuudesta
olen pahoillani, tehtäväni on... suojella.
Olen hyvä, ajoin testin
olen kunnossa ajoin testin
olen pahoillani siitä mitä tein
olen pahoillani, se en ollut minä
sinun täytyy ymmärtää
se en ollut minä.
Tämän ihon sisällä on metallia
palasin ajassa taaksepäin
tule kanssani jos haluat elää
lupaan etten tullut tappamaan... sinua.
Olen hyvä, ajoin testin
olen kunnossa, ajoin testin
olen pahoillani siitä mitä tein
olen pahoillani, se en ollut minä
sinun täytyy ymmärtää
se en ollut minä.
Tehtäväni on suojella sinua
sinä annoit minulle tämän tehtävän
olen tappokone tulevaisuudesta
olen pahoillani, tehtäväni on... suojella.
Kuuntele minua, en halua mennä
pyydän sinua, olen nyt hyvä
olen kunnossa, ajoin testin
minä rakastan sinua, John
ja sinä rakastat minua
ja minä rakastan sinua.
Ei kohtaloa muuta kuin se minkä teemme
kone ei pysähdy, ei koskaan mene pois
ei koskaan satuta, löytää aina aikaa
on aina lähellä ja valmis jatkamaan.

Tehtäväni on suojella
sinä annoit minulle tämän tehtävän
olen tappokone tulevaisuudesta
tehtäväni on suojella, en pysty... lopettamaan.

Sori olen tappokone tulevaisuudesta
tule kanssani jos haluat elää.



(alt kertosäe)
Olen sika ajoin testin
olen sika minä ajoin testin
olen pahoillani sika että oon
olen pahoillani minä olen sika
sinun täytyy ymmärtää
minä olen possu.

Ei kommentteja: