13.6.08

Kevyt kevät (reggae)

(samplet kappaleista Putkiradio, Kevät ja Mullon jano)

On siis kevät - kukkasi mettä
on siis kevät - tiedätkö että
on siis kevät - etkö sä tiedä
on siis kevät - ootko sä tyhmä?
mullon jano - juo lasi vettä
on siis kevät - ei tätä kestä
on siis kevät - Nykäsen Matti
on siis kevät - on siis kevät
on siis kevät - on siis kevät
mullon jano - ja mullon nälkä

Kaikki mukaan!

Kevät, kevät, kevät, kevyt kevät
kevät, kevät, kevät, kevät, kevät
kevät, kevät, kevyt kevät
kevät, kevät, on siis kevät, kevät,
kevät, kevyt kevät, kevät, kevät!

Älkää laulako mukana!

(tuplakomppi)
O-o-oo-oo-oo siis kevät!
O-o-oo-oo-oo putkiradio!
O-o-oo-oo-oo siis kevät!
O-o-oo-oo-oon siis kevät!

(väärin rytmitettynä)
Sinä tarjosit salmi-akkia
- minä olin hullu - panin peliin - koko elämän
Vaikka tarjosit vain salmi-akkia
- minä olin hullu - panin peliin - koko elämän

Panin peliin vain salmi-akkia
- koska sinä olit hullu panit peliin koko elämän
Panin peliin vain salmi-akkia
- koska olit HUL-LU - panit peliin koko elämän

Ei kommentteja: